11 Mayıs 2013 Cumartesi

Sosyal Medya Anneleri ile buluştuk...

Malum çok fazla bloguma yazamıyorum ama elimden geldiğince sosyal ortamlardan diğer anneleri ve bebişlerini takip etmeye çalışıyorum. Blogumu oluşturduğum sıralarda izlediğim bir kaç blogger anne vardı. Benim ilk kez katıldığım, ama onların ilk toplantılarını Mart ayında yaptıkları
Sosyal Medya Annelerinin yeni bir buluşmasını gerçekleştirdik bugün. 1 gün öncesinde küçük bir Anneler Günü partiside diyebiliriz buna :) Güzel ve keyif aldığım ama Hande'nin sürekli ''anne sende gel top havuzuna, zıplamaya ve oynamaya gidelim'' leriyle bölünen, bir kaç saat geçirdim. Bir daha aklımda olsun kuzuyu almadan gideceğim :))  Bize ev sahipliği yapan Hippo Parti ve Oyun Evi' ne, hediyeleriyle mutlu eden Fresh'n Soft 'a ve tabiiki bizim bir araya gelmemizi sağlayan Sosyal Medya Anneleri ' ne çok çok teşekkürler...
Kendi annem başta olmak üzere, tüm annelerin ve maalesef bugün Hatay Reyhanlı'da annelerini, evlatlarını kaybetmiş annelerinde üzülerek ve içimde acısını çok büyük hissederek ANNELER GÜNÜ'nü kutluyorum. Umarım tekrar tekrar bu acı olaylar yaşanmaz...




Sevgiyle kalın...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Bilge öyle güzel bir Anne oldun ki, seninle gurur duyuyorum.

Unknown dedi ki...

Bilge hanım merhaba,etkinliğimize katıldığınız ve bizimle olduğunuz için teşekkür ederiz :)