23 Ekim 2012 Salı

Kaplumbağa Dudu ile güne başlamak...

Hande ile güne minik kaplumbağamız Duduyu yıkamak ve beslemekle başladık.
Tabi Hande güne Duduyu avuçlamak ve mıncıklamakla devam etmeyi çok isterdi
sanırım. Zavallı hayvancağızı elinden zor aldım...




Bu gün pekde parlak geçmedi bizim açımızdan. Tükenmez kalem bulup tüm dolaplarını ve odasının duvarlarını çiziktiren kızım, akşam babası gelince tüm marifetlerini babasının elinden tutup
göstererek kutladı zaferini :))

Gece uykusuna geçişde çok zorlanıyoruz.Yine zorla  uyudu, yatağa gitmek ve uyumak Hande'ye aykırı bir hareket. Sabaha kadar otursak oturur bizimle. Ne zaman bunu düzene sokacağız bilmiyorum...

Tabii ben bu dizileri döktürürken sevgili kızım gece sütünü istemek için odasından mızıldanıyor yine.
Bende yeni sabaha merhaba diyeyim şimdiden.......

5 yorum:

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Masallah cok tatli kiziniz, uyku sorunsali hic bitmiyor demek
Benim oglum 1 yasinda bakalim neler olacak:)

Izleyiciniz oldum
Benimkine de sizi beklerim, izleyicim olmanizi isterim

www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler

Ates boceginin annesi Muge:)

bir meleğin günlüğü dedi ki...

uyku mu aman Allahım büyüdükçe daha kolay ve uzun uyur diyor etrafımda herkes bende kendimi öyle avutuyordum ama görünen oki algılar riyice açılıyor uykuya geçiş zor oluyor öylemi...

http://melegimyigidim.blogspot.com/

durununannesi dedi ki...

Merhabalar,
bloğunuz çok güzel olmuş..
benim kızımda kaplumbağalara bayılıyor ama ben bakamam diye güvenip alamıyorum..

Unknown dedi ki...

Aslında zor bir şey değilmiş kapluşa bakmak :)
Biz Handeyle kuzenin evinde gördük ilk, Hande çok istedi çok sevdi daha doğrusu..Bende tesadüf bi petshopun önünden geçerken alıverdim. 1 yıl olacak.
Çok fazla sorumluluğu yok açıkcası.Haftada 1-2 kere suyunu değiştiriyorsunuz, temizliyorsunuz, günlük bir miktar yemi var 5 günde 1 de vitamin,kabuk sertleştiricisi vs. :) tatile giderken biraz zor tabi..

Unknown dedi ki...

Teşekkürler:) uyku olayı evet maalesef bitmiyor.Bugünde saat 24:00 da uyudu yine benim haylaz.Gündüz uykusunuda bıraktık bakalım ne olacak..