6 Kasım 2012 Salı

Neler Yaptık bir bakın...

Demiştimya fırsat bulursam diye, 15 gün geçmiş ancak fırsat buldum :)))
Neler yaptık bir bakalım...

Öncelikle güzel bir kurban bayramı, arkasından da 29 Ekim'i kutladık kızımla.
Tabii kuzenleride unutmamak gerek. Bağdat Caddesine gittik. Hiç bu kadar kalabalık olmamıştı sanırım 29 Ekim caddede. Hande başta çok sıkıldı. Malum kalabalık ve ilerlemek çok zordu.

Ama sonrası çok keyifliydi. Yürüyüşün ardından güzel birde kahve keyfi yaptık kızlarla.:))
















Bayram sonrası Hande öğle uykularını bıraktı. Aslına bakarsanız sanırım iyi de oldu. Genelde 10:00 gibi kalkıyor, hava iyiyse parka gidiyoruz. Öğlen uykusu olmadığı için akşam eskisine nazaran erken uyuması kaçınılmaz oluyor. Gerçi bu gece yine 12 de uyudu ama çok direndi. Akşam 21:30 gibi uyutuyorum artık. Dediğim gibi pekde itiraz etmiyor. Ama şu gece uyku bölünmeleri nasıl hallolucak bilmiyorum. Artık odasında da uyuyor : ) yani aslında biraz geç kaldım sanırım, çokdan odasında uyuması gerekirdi fakat çok pimpirikliyim, üstünü açtımı stresi odamızdaki park yatağa mahkum etmişti onu. Gece park yataktan inip odasındaki bazalı büyük yatağına yatıyordu. Aslında kendi karyolasıda var ama onda uyumak istemiyor. Tek kişilik yatak ona daha rahat geliyormuş öle söylüyor küçük hanım :)


Bir sorun var ki yatakta bariyer/korumalık olmadığı için, Hande'nin yataktan düşme riskine karşı kendimce çözüm buldum. Resimde de fark ettiğiniz gibi sandalyeleri çevreledim yanına. Karyolayı boş yeremi aldık acaba?
Yatar mı ki karyolasına? Umarım yatar...

 
 
 

2 yorum:

bir meleğin günlüğü dedi ki...

merhaba hoşgeldiniz.Hande hanımlar pek güzel maşallah.Geve uykuları insanı pek yoruyor..benimki dha küçük sürekli uyanıyor.Bizde yanımızda yatıryoruz aslında odası olsa iyidi ya .ev müsait değil .Güzel çözüm ,yataktan düşmesin aman

Dilek dedi ki...

beğendim,izleyiciniz oldum ben de beklerim.