26 Kasım 2012 Pazartesi

Evdeyiz, ama birde bize sorun neler yapıyoruz...

Havalar soğudu tıkıldık eve..  Can sıkıntısı. Hande de ne yapacağını şaşırdı. Bir haftadır da hasta bebeğim :( önce soğukalgınlığı ile başladı, burun akıntısı, şimdi de öksürükle devam ediyor.. 2 gün önce farkettim ki kızım 2. azı dişlerini çıkarıyo. Damakları şişmiş bembeyaz olmuş, bir de huysuz.
Hala burun akıntısı ve öksürük devam ediyor. 6 gün oldu, dr'a götürmedim ama kararda veremedim ne yapsam diye :/ Her sabah uyanıp anne canım sıkıldı deyip duruyor, neyle oyalacağımı şaşırdım artık.7/24 caillou seyretmekten sıyırdık :) İlk önce Parmak boyası yaptık, yaptık yapmasınada bi güzelde battık, Sonrada puaça :))





























Hande hasta olmadan önce geçen hafta 2 güzel sofrada misafirdik. İlki kuzenimin kayınvalidesi, Banu yengemizin annesi Fatma teyzede :) Çok güzel şeyler vardı masada, ama ben en çok salataya bayıldım kek kalıbına koymuş bir harika olmuştu tadı.. Pek bereketli bir sofraydı gece yarısına kadar misafir eksik olmadı :)




2. si sevgili kayınvalidemdeydi. Annemle bana bir güzel mantılar yapmıştı, tadına doyum olmaz. Eee ne de olsa bu işin ustası Kayserili :) Ben yerken kendimi kaybettim valla, dolu dolu 2 tabak yedim. Masadan zor kalktım :)))






Yarın eğer birazcık daha iyi olursa Hande'cik Lale ablama konuk olacağız. Annemlerin okey günü. Bizde davetliyiz..
Bu arada ders çalışmaya başladım Ocak da sınavlarım var, bi taraftanda KPSS mağduru olarak tercihlerimi yaptım.. Yeni bir kitaba da başladım. Ha birde yazdan bu yana yaptığım ve kermeslere gönderip sattığım tütü etekleri yapıyorum.. Zaman buldukça.. Bunlar sadece bir kısmı.. Sizlerde prensesinize isterseniz ki eminim bayılacaktır, istediğiniz renkte-modelde ve ölçüde hazırlayıp gönderiyorum. Bir mail yeterli... bilgegokalp@gmail.com

















5 yorum:

lale dedi ki...

ben de şimdi
Hande^ye getirmeyi unuttuğumuz kitapları kalemleri çıkardım dışarıya:)) Hamsili pilavı kaçırma derim:))

samsun havası dedi ki...

aynı dert bizdede kışın çok zor oluyo evde vakit geçirmek bide hasta oluyolarya tamamdır..yalnız mantı çok güzel görünüyoo

Unknown dedi ki...

merhaba handeciğe geçmiş olsun çok ... benimde iki erkek evledım var küçük 2 yaşıdna büyük 11 ..
lale ablayıda takipe diyorum ve çok seviyorum eteklere bayıldım bu arada..
bende bloguma beklerim www.semiyasam.blogspot.com

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

canım anne çocuk blog etkinliğine katılmak istemişsin bana mail adresini yazar mısın bloğuma yorum olarak

Deniz dedi ki...

merhaba blogunuz cok hos. bız de vede vakıt gecırmek ıcın arayıslar ıcındeyız elımızden geldıgınce evde oyun grubu programı uygulkamaya calısıyoruz. sızı de takıp edıcem. bu arada kız cocugu olmak ayrı bırsey ımıs eteklere bayıldım