14 Kasım 2012 Çarşamba

Yeni haftaya merhaba...

Güzel haftamıza anneannemizle başladık.. Canım annecim, biricik yoldaşım, sırdaşım, en yakın arkadaşım. Bir kaçgündür bizimle. Bahar temizliğimi yoksa kış temizliğimi demeli dün bitirdik neyseki. Annem temizlik için kadın aldığımı bilsede genede yardıma koşar her seferinde. Hande anneannesine yapıştı yine görünce. (ne kafiye yapmışım) :) kitap oku, evcilik oyna, resim yap, parka götür vs. vs. ha birde dondoyo al bana. Bi dakka nefes aldırmıyor kadıncağıza.. Gerçi annem gönüllü hizmetçi ona :) Anneanneyi görünce yüzümüze bile bakmıyor hanımefendi. Gecede koyun koyuna uyudular bi güzel.

Bu gün gezmelerdeydik, kuzene gittik, biricik ablacım Filiz ablama. Annem, teyzeler, kuzenler ve Lale yengem. Filik hanım yine donatmıştı masasını, önce gözümüz bayram etti sonrada midemiz.
Dolma içi, cevizli kurabiye, mercimek köftesi, makarna salatası, kabak tatlısı, çikolatalı kek.. yine döktürmüştü bizim hanım. Bizim sülalenin hanımları pek beceriklidir, hani ben pasta konusunda çok beceremesemde yaş ilerledikçe kaparım bişeyler onlardan diye düşünüyorum.. Çok güzel bi gündü.


Bayadır göremediğim dayı kızları Nazlı ile Gamze'de vardı. İkiside öğretmen olduğu için okullarının ara tatile girmesi sebebiyle gezmelere gelmişler :) Hande'yi mıncıklamak istedilersede benim yaban mersinim pek müsade etmedi. Haklarını perşembe günü bana gelişlerine sakladılar bakalım ne yapacaklar :) Günümüz sohbet ve muhabbetle geçti anlıycanız. Akşamda dönünce de Seksenleri izledik pek güzel oldu. Handecik de uyudu erkenden. Herkesler uyuyorken bende kitabıma gömüleyim yine...
Güzel bir güne uyanmanız dileğiyle.....

PS. :  Fotoyu aldım Lale ablacım müsadenle :) www.laleninbahcesi.blogspot.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

üfff ne döktürmüştü ama Filiz...Akşam da dayın bayram etti,Gamze biraz daha sebeplendi:))

Şimdi Nazlı ile Gamze biz hergün böyleyiz sanıyorlar:)))

Yarın görüşmek üzere...